"Ανώνυμη" Ποδηλατοβόλτα!
Μέχρι να αποφασίσουμε για το όνομο η ποδηλατοβόλτα μας παραμένει ανώνυμη αλλά όχι "INCOGNITO" ! Ελάτε όλοι/ες λοιπόν να ποδηλατήσουμε άλλη μια φορά στους δρόμους της Μυτιλήνης!
- Published in Φωτογραφίες
Μέχρι να αποφασίσουμε για το όνομο η ποδηλατοβόλτα μας παραμένει ανώνυμη αλλά όχι "INCOGNITO" ! Ελάτε όλοι/ες λοιπόν να ποδηλατήσουμε άλλη μια φορά στους δρόμους της Μυτιλήνης!
Δέντρο στολίσατε.. μελομακάρονα κουραμπιέδες φτιάξατε... το ποδήλατο σας το στολίσατε? Αυτή την Τετάρτη μπαίνουμε κ εμείς στο κλίμα των Χριστουγέννων κ κάνουμε μια διαφορετική ποδηλατάδα! Στολίζει ο καθένας το ποδήλατο του με ότι θέλει χριστουγεννιάτικο οτιδήποτε είναι αυτό μικρό η μεγάλο εντυπωσιακό η απλό... Κάλαντα δεν θα πούμε ..τα κουδουνάκια μας θα χτυπήσουν χαρούμενα κ πάλι στις γειτονιές της πόλης! Σας περιμένουμε όλους! Καλά Χριστούγεννα!
Ο παλιός ο χρόνος φεύγει... η "δίψα" μας για ποδήλατο έρχεται!!!
Δε σπάμε σαμπρέλες...αλλά το ρόδι στην αγαπημένη μας βόλτα!!!
Πάμε όλοι μαζί στις γειτονιές της πόλης με χαμόγελο και θερμή διάθεση!
Κόβουμε βασιλόπιτα και...βάζουμε και φλουρί!
Μπορεί αυτή/ός που θα το βρει να μην κερδίσει τίποτα αλλά όλο και κάτι θα την/τον βάλουμε να κάνει!
Μέρος και ώρα αναζητούνται, δουλειές του... πεταλιού είναι αυτές!
Και μη ξεχνάτε να χαμογελάτε γιατί οι Μαρίες, ο Πάρης και ο Κώστας θα είναι..."οπλισμένοι"!!!
"Μετά την ποδηλατάδα του Σαββάτου που μας πήρε τα μυαλά κάτι καλό "ψήνεται" για την Τετάρτη! Κοπιάστε από την πλατεία Σαπφούς και θα σας λυθούν όλες οι απορίες!"