Αυτή την Κυριακή στα Τσαμάκια στις 12:30 ( εφόσον δεν βρέχει) οι ποδηλατικές ομάδες κόβουν την βασιλόπιτα τους! Κάνουμε μια μικρή βόλτα από πλατεία Σαπφούς έως τα Τσαμάκια για να βρεθούμε με όλους τους ποδηλάτες και να δούμε ποιος θα βρει το φλουρί! Η μικρή μας βόλτα ξεκινά από την πλατεία στις 12 το μεσημέρι της Κυριακής.
Για ακόμα μια φορά το περιοδικό MBike μας κάνει την τιμή και φιλοξενεί στις σελίδες του, μια διοργάνωση μας. Έτσι μαζί με τη δημοσίευση της 5ης Πανελλήνιας ποδηλατοπορείας στο τεύχος Νοεμβρίου, και του Μυτιλήνη Bike Night (Ιανουάριος), συμπληρώνουμε μια σειρά 3 τευχών (προς το παρόν) που το περιοδικό αναφέρεται συνεχόμενα στην Μυτιλήνη. Εύκολα μπορείτε να φανταστείτε πόσο καλό είναι για τον τόπο μας, να διαβάζει όλη η (ποδηλατική) Ελλάδα για μας και τις διοργανώσεις μας. Αυτή τη φορά γράφει ο Ιγνάτης Λασκαρίδης για την 1η Ποδηλατική Γιορτή Μυτιλήνης που έγινε στα Τσαμάκια στις 4/11/12. Διαβάστε το πλήρες άρθρο .....στο περιοδικό! ΤΕΥΧΟΣ 108.
Μπορείτε να προμηθευτείτε το συγκεκριμένο τεύχος από το κατάστημα ANAGNO CYCLES Ηλία Βενέζη 8 Μυτιλήνη.

Την Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013 θα πραγματοποιηθεί η κοπή της πίτας όλων των ποδηλατικών ομάδων της Μυτιλήνης. Lesvos MTB, Μυτιλήνη bike night, Lesvos Randonneurs και τα "Αρχαιόπουλα" θα πραγματοποιήσουν βόλτες, ξεχωριστά η κάθε ομάδα ανάλογα με το έδαφος που «συχνάζουν», και θα συναντηθούν όλοι μαζί στο άλσος Τσαμάκια στις 12:30μμ για να ανταλλάξουν ευχές και ιδέες για την νέα ποδηλατική χρονιά. Όσοι αγαπάνε το ποδήλατο ας είναι εκεί. Πληροφορίες για τις βόλτες των ομάδων θα έχουμε τις επόμενες μέρες.